elinhanna

Alla inlägg under april 2011

Av Elin Persson - 29 april 2011 15:27

Hej Hej!! <3 siitter just nu i sängen o kollar på 90210. verkar vara en ny säsong nu. fixade nyligen ett SPOTIFY-konto o så städa jag nyligen rummet. Ska gå och stoppa in i diskmaskinen  o sen ska man geeka facebook. xD

XoXo Elin   


Av Elin Persson - 28 april 2011 15:02

Heelly!! har nu suttit o fixat me bloggen liite, fixade en header o liite till (hoppas ni gillar) Ligger nu i sängen och kollar på Smallville för jag väntar på att 90210 ska börja på tv11. i veckan har jag slappat liite för mycket tror jag för igår så vakna jag 03.10 för att jag var pigg och såklart så kunde jag inte somna om. Ska kolla på 90210 nu bye bye

 

o bara för att jag inte bloggat så mkt så ska ni få se youtubes mest hatade klipp o jag lovar er att det inte är justin bieber

 

Länk: http://www.youtube.com/watch?v=CD2LRROpph0


Av Elin Persson - 27 april 2011 16:01

                       


Boken heter Räcker det om jag älskar dig? av Katarina von bredow


Boken handlar om Fanny som går sista året på gymnasiet och är mitt uppe

i sin första relation. För det mesta bor hon hos sin pojkvän Johan som går under namnet "Mr Perfect" bland hennes kompisar och allt är verkligen Perfekt tills en dag då hon märker att något inte riktigt stämmer. Fanny slits mellan Johans lögner och problem hemma, tillslut anförtror hon sig åt den unge SO-läraren Finn som hjälper henne vilket trasslar till det ytterligare.


Jag tycker boken är riktigt fängslande och ibland kunde jag inte sluta läsa, Boken är också riktigt bra och jag rekomenderar den till alla :)


Mitt betyg: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10     

 

 

 

XOXO Elin

 

 

Av Elin Persson - 10 april 2011 16:48

Cha cha har tyvärr inte hunnit blogg den senaste veckan pga läxor, kompisar o Huvudvärk.  Ja i veckan har det hänt lite saker i lördags (2/4) fyllde jag år, pallar inte att berätta vad jag fick, i måndags hade vi språk som vanligt, i tisdags red jag och i onsdags var jag på stan med Jennie o så träffade vi eve o elli som vi sen var med. på torsdags eftermiddagen (asså efter skolan) så var jag o eve hemma hos mig o när vi bakade muffins blev dem lila(fråga inte vrf) o så i Fredags hade vi lågstadie disco(min klass höll i den )

Kiss&Hugs Päronet


Här får ni ett roligt klipp mee C.B Enjoy!


Presentation


Hej mitt namn är Elin och jag är en 13 årig normal (nästan iaf) tjej som är en riktig bokslukare... Jag älskar att läsa och jag har läst serier som gossip girl, hungerspelen och the house of night, förutom läsning gillar jag även att shoppa, se på film, v

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken sport är roligast
 Ridning?
 Handboll?
 Fotboll?
 Basket?
 Gymnastik?
 Bandy?
 Ishockey?
 Annat?

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards