elinhanna

Direktlänk till inlägg 15 januari 2012

:) Ny Bloggdesign

Av Elin Persson - 15 januari 2012 13:27

Heej... ärligt talat vet jag inte direkt va djag ska skriva men aaahh igår satt jag det mesta av dagen och fixa min nya header.. hoppas ni gillar. Just nu ser jag på Awkward på mtv det är typ ngt maraton så det är typ hela säsongen som visas typ. I tisdags började skolan igen och ärligt talat tyckte jag att det var rätt så roligt för jag gjorde inte ngt direkt speciellt på lovet. Innan lovet alltså sista dagen i skolan innan lovet så fick vi reda på att vi i 7an och 8an ska få varsin dator som ska göra det lättare med skolarbeten osånt. Så vi längtar verkligen även lärarna gör det xD

Nu vet jag typ int evad jag ska göra men jag tror nog jag ska kolla lite kläder på hm och gina tricot 


Byebye 

Elin Hanna 




 

Min första header.. Minns ni den???  

   



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Persson - 29 februari 2012 19:07

Hej hej bloggen. Ja nu är det sportlov vilket är rätt så skönt. I fredags så hängde Sandra, Saga och moa med mig hem vi hade en skiit najs kväll med en hel massa godis (är seriös vi köpte nästan 1.5kg godis) chips o en massa kul. vi sminkade min lill...

Av Elin Persson - 15 januari 2012 16:18

Ja ligger nu i min nya sköna säng och kollar på min nya ny uppsatta tv som jag fick för typ 1 timme sen . amenh i alla fall kollar på Charlie st:cloud som är på TV1000. imorgon är det ju skola men sen när jag kommer hem tänkte jag Städa och fixa lite...

Av Elin Persson - 3 december 2011 14:46

Tja tja bloggen o alla läsare :) sitter just nu i bilen (det är därför det är så mkt stavfel typ) på  väg till malmö, och såklart undrar ni säkert vad jag ska göra  där, jo det är så att mina föräldrar hittade ett vintertält till husvagnen på typ blo...

Av Elin Persson - 30 oktober 2011 21:26

Tjaba, just nu sitter eller rättare sagt ligger i sängen och kollar på Vem kan slå filip och fredrick. jätte nice typ. Sry om det här är det första inlägget på väääldigt länge men jag har haft fullt upp med läxor och när jag väl varit inne på datan s...

Av Elin Persson - 25 september 2011 12:07

Hellojs sitter just nu i köket med familjens iPad o pluggar ( ni vet det finns ju en massa sidor ju med pluggpogram o sånt) för att påmfredag ska vi ha prov i biologi. Denna vecka har typ flutit på som vanligt då vi också hade prov i engelska i onsda...

Presentation


Hej mitt namn är Elin och jag är en 13 årig normal (nästan iaf) tjej som är en riktig bokslukare... Jag älskar att läsa och jag har läst serier som gossip girl, hungerspelen och the house of night, förutom läsning gillar jag även att shoppa, se på film, v

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken sport är roligast
 Ridning?
 Handboll?
 Fotboll?
 Basket?
 Gymnastik?
 Bandy?
 Ishockey?
 Annat?

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards