elinhanna

Alla inlägg under augusti 2011

Av Elin Persson - 16 augusti 2011 21:49

Tjenis nu ligger jag i min säng och ska typ snart lägga mig men tänkt eberätt avad jag gjort nu och idag som te.x imorse så vakna jag vid 7 (tror jag) kunde i somna om så jag gick upp och gjorde iordning sen så åt jag frukost framför tvn och så nät jag kollat klart så hämta jag datorn och satte mig vid den. Till lunch åt jag pan pizza. sen vid 2 åt jag mellis och efter det satte jag mig vid tv igen.

kl3 började jag göra iordning mig för sen vid 4 så hade jag ridning  (fanns ingen häst så det fick bli en ko). sen när jag kom hem så åt vi nån konstig gryta min brorsa gjort en iaf den hette Sjömanskorv och han hitta den i nån sorts tidning. efter maten så öppnade vi ett paket från hm med kläder vi beställt (skriver mer om det i näsa inlägg) och efter det så gick jag och mamma upp på vinden för imorn så ska min lillesyrra börja rida så vi letade efter mina gamla rid stövlar men iaf när vi va uppe på vinden så hitta vi en ikea kasse (en sån där blå) med massa av mina (gamla)  leksaker elr rättare sagt mina barbie saker då jag hitta allt från trasiga barbie dockor till barbie skor.

ska sluta nu sak gå in på gsm innan jag går oh lägger mig


Ciao Elin Hanna

ps.kom just nu på att imorn är sista dagen på sommarlovet OMG.


  Dockorna jag hitta. fr. vänster till höger: Bratzdocka, nån blomster flicka, en gammal barbie, blomster flicka, flora från Winx club, Snövit, Tingeling och Mulan


  Inte dem helaste dockorna elr

Av Elin Persson - 10 augusti 2011 00:12

Moshi Moshi ska sova nu men innan så tänkt jag dela med mig 2 bilder jag hittade idag när jag letade efter ''japanska'' bilder som jag behövde och

bilderna talar väl för sig själva elr hur??

 

 

   

      

      


Presentation


Hej mitt namn är Elin och jag är en 13 årig normal (nästan iaf) tjej som är en riktig bokslukare... Jag älskar att läsa och jag har läst serier som gossip girl, hungerspelen och the house of night, förutom läsning gillar jag även att shoppa, se på film, v

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken sport är roligast
 Ridning?
 Handboll?
 Fotboll?
 Basket?
 Gymnastik?
 Bandy?
 Ishockey?
 Annat?

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards