elinhanna

Alla inlägg under december 2011

Av Elin Persson - 3 december 2011 14:46

Tja tja bloggen o alla läsare :) sitter just nu i bilen (det är därför det är så mkt stavfel typ) på  väg till malmö, och såklart undrar ni säkert vad jag ska göra  där, jo det är så att mina föräldrar hittade ett vintertält till husvagnen på typ blocket och det ska vi nu åka och köpa men iaf det jobbiga är att vi bor typ  utanför stockholm ( 1 h o 30 min för att vara exakt ) så det är en bit att åka. har precis ätit lunch... det blev mcdonalds. men iaf ska typ se nån film vilkenn vet jag inte för jag har såå oändligt många. igår var jag med saga o sandra vi hade jätteroligt för vi typ började flörta med varenda kille på facebook vi var vän med :D skulle vart med dem ikväll men kunde inte för jag var tvungen att hänga med till malmö. imorn innan vi drar hem ska vi till TIVOLI KÖPENHAMN i danmark på julmarknad ska bli jätteroligt. ja det var väl allt för stunden kommer väl blogga lite senare 


see ya <3

Elin Hanna

Presentation


Hej mitt namn är Elin och jag är en 13 årig normal (nästan iaf) tjej som är en riktig bokslukare... Jag älskar att läsa och jag har läst serier som gossip girl, hungerspelen och the house of night, förutom läsning gillar jag även att shoppa, se på film, v

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken sport är roligast
 Ridning?
 Handboll?
 Fotboll?
 Basket?
 Gymnastik?
 Bandy?
 Ishockey?
 Annat?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards