elinhanna

Alla inlägg under oktober 2011

Av Elin Persson - 30 oktober 2011 21:26

Tjaba, just nu sitter eller rättare sagt ligger i sängen och kollar på Vem kan slå filip och fredrick. jätte nice typ. Sry om det här är det första inlägget på väääldigt länge men jag har haft fullt upp med läxor och när jag väl varit inne på datan så har jag mest kollat facebook osv. Igår så firade vi min söötiz till lillasyster för hon har fyllt 6 så släkten kom och sen när dem hade åkt hem 8typ vid 3) så messa söta Sandra mig om jqg ville gå på bio och såklart ville jag det så vid 19.20 gick vi till bio och såg In time som jag då tyckte var rikitgt bra men det kändes  lite allmänt konstigt i början. Sen idag så har jag mest chillat. Lånade mammas system kamera så jag skaffade mig en ny profilbild på facebook. och när jag ändå la in dem på datan så passade jag på att lägga in lite cuutie bilder på min cuuutiiie syster.


Ja det var väll lite det som fanns o berätta eller jo kanske lite knäppt att berätta och kanske än aning skrytsamt men jag har iaf fått B på typ alla prov vi haft förutom på 1 då jag fikck A


 

två cuutie bilder på emma <3



 och en bild på mig :D


   


Presentation


Hej mitt namn är Elin och jag är en 13 årig normal (nästan iaf) tjej som är en riktig bokslukare... Jag älskar att läsa och jag har läst serier som gossip girl, hungerspelen och the house of night, förutom läsning gillar jag även att shoppa, se på film, v

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken sport är roligast
 Ridning?
 Handboll?
 Fotboll?
 Basket?
 Gymnastik?
 Bandy?
 Ishockey?
 Annat?

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards